Цвет сайта
Расстояние между буквами
Изображения

Комитет іс-шаралары

17.03.2022

2022 жылғы 17 наурызда ҚР Парламенті Мәжілісінде Парламент депутаттарының бастамасымен «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мүгедек адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңы жобасының тұсаукесері өтті.

Жұмыс тобының жетекшісі, депутат Л.П. Павловец отырысты аша отырып, Мемлекет басшысы Қ.К. Тоқаевтың 2022 жылғы 11 қаңтарда Парламент Мәжілісінде сөйлеген сөзінде «азаматтардың әл-ауқаты мен олардың әлеуметтік көңіл-күйі басты назарда және әрқашан мемлекеттің назарында болуы тиіс» деп атап өткеніне депутаттардың назарын аударды. Заң жобасының мақсаты мүгедек адамдардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған мүгедек адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы қолданыстағы заңнаманы жетілдіру болып табылады. Заң жобасының бастамашыларының бірі депутат Д.Б. Закиеваға негізгі новеллаларды ұсынды.Заң жобасында денсаулық сақтау ұйымдарында мүгедек адамдарға бірінші кезекте қызмет көрсетуді заңнамалық бекіту, мүгедек баланы санаторий-курорттық оңалтуға алып жүретін адамға жолдама құнының 70% - ын өтеу, мүгедек адамдарды әлеуметтік қызметтер порталы арқылы инватакси қызметтерімен қамтамасыз ету, психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңестер ашу бойынша нормативтерді 60 мың баладан 50 мың балаға дейін төмендету, мүгедек адамдарды такси қызметін көрсету үшін арнайы жабдықталған автомобиль құралдарымен қамтамасыз ету мәселесін регламенттейтін нормаларды қайта қарау қаралады. Бұдан басқа, мүгедектігі бар адамдарға қатысты кемсітушілікке жол бермеу бойынша нормалар көзделеді, «абилитация» ұғымы, мүгедектікті автоматты түрде ұзарту, жер қойнауын пайдаланушылар өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына және оның инфрақұрылымын дамытуға бөлетін 1% шеңберінде әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерін қолдау енгізіледі. Заң жобасын іске асыруға республикалық бюджеттен 2022-2024 жылдарға арналған республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде 5,9 млрд теңге көзделеді. Отырысқа қатысушылар заң жобасының негізгі новеллалары бойынша сұрақтар қойып, оларға жауаптар алды. Заң жобасы аясындағы қызмет жұмыс тобының отырыстары аясында жалғасатын болады.
03.11.2021

2021 жылғы 3 қарашада онлайн режимде «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне волонтерлік қызмет, қайырымдылық, мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс және үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Заң жобасын (бұдан әрі – Заң жобасы) қарау жөніндегі жұмыс тобының бірінші отырысы өтті.

Отырыс жұмыс тобының жетекшісі, Парламент Мәжілісінің депутаты, Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің мүшесі Ким Вера Александровнаның төрағалығымен өтті. Жұмыс тобына Парламент Мәжілісінің депутаттары, орталық мемлекеттік органдардың, үкіметтік емес ұйымдардың, «Adal» партиясы мен Жалпыұлттық социал-демократиялық партияның, Қазақстандағы БҰҰ Даму бағдарламасының, Азаматтық бастамаларды қолдау орталығының өкілдері және басқа да сарапшылар кірді. Жұмыс тобының отырысында Ақпарат және қоғамдық даму вице-министрі Болат Анапияұлы Тілепов Заң жобасын таныстырылды. Заң жобасының мақсаты волонтерлік қызмет, қайырымдылық, үкіметтік емес ұйымдарды мемлекеттік қаржыландыру саласындағы қолданыстағы заңнаманы жетілдіру болып табылады. Онда азаматтарды волонтерлік қызметке қатысуға ынталандыру шаралары, мемлекеттік органдар мен үкіметтік емес ұйымдардың «стратегиялық әріптестік» өзара іс-қимылының жаңа тетігін енгізу, сондай-ақ қайырымдылықтың жаңа түрлерін («корпоративтік қайырымдылық», «электрондық қайырымдылық») енгізу және басқалар көзделген. Депутаттар мен жұмыс тобының мүшелері Заң жобасының нормаларын іске асыруға байланысты сұрақтар қойды, оларға толық жауаптар алынды. Заң жобасы жұмыс тобының отырыстары аясында жалғасатын болады.
16.09.2021

2021 жылғы 16 қыркүйекте ҚР Парламентінің Мәжілісінде «Қазақстан Республикасының биологиялық қауіпсіздігі туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне биологиялық қауіпсіздік мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының заңдары жобаларының таныстырылымы өткізілді.

Таныстырылым Әлеуметтік-мәдени даму комитетінде Комитет хатшысы Д.Қ. Мыңбайдың төрағалығымен, мемлекеттік органдар өкілдерінің, биологиялық қауіпсіздік саласындағы сарапшылардың қатысуымен бейнеконференцбайланыс форматында өтті. Отырысты аша отырып, депутат Д.Қ. Мыңбай Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев Қазақстан Республикасы Парламентінің VII шақырылған екінші сессиясының ашылуында депутаттардың алдына Елдегі биологиялық қауіпсіздікті болжаудың ұлттық жүйесін құру жөнінде міндет қойғанын, ол «Қазақстан Республикасының биологиялық қауіпсіздігі туралы» заң жобасында көзделгенін және Парламент осы сессияның соңына дейін оның қабылдануын қамтамасыз етуге тиіс екендігін атап өтті. Қазіргі уақытта жаһандану процесінің жеделдеуі нәтижесінде жұқпалы аурулардың таралу қаупі үнемі артып келеді, бұл біздің елімізде және бүкіл әлемде коронавирустық инфекцияның тез таралуымен расталып отыр. Биологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің біріздендірілген жүйесін құруға бағытталған заң жобасы Қазақстан Республикасында алғаш рет әзірленді. Мұндай жүйенің негізгі мақсаты биологиялық қатерлерді ерте анықтау және оның алдын алу болып табылады. Осыған байланысты жұмыс тобының міндеті – Қазақстан Республикасының биологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы оң өзгерістеріне заңнамалық негіз болуы үшін заң жобаларын сапалы қарау болып табылады, - деді Комитет хатшысы. Заң жобаларын ұсына отырып Денсаулық сақтау вице-министрі Е.А. Қиясов бүгінгі таңда биологиялық қауіпсіздік халықтың санитариялық-эпидемиологиялық әл-ауқаты саласында (ДСМ), ветеринария, өсімдіктер карантині (АШМ) және ғылым (БҒМ) салаларында реттелетінін, олардың қызметі үйлестірілмейтінін, сондай-ақ осы мемлекеттік реттеу шеңберінде өзара іс-қимыл жоқ екендігін атап өтті. Бұл ретте биологиялық қатерлердің ауқымына, патогенді биоагенттердің айналыс процесіне, сондай-ақ олардың айналымы бойынша субъектілердің ведомстволық бағыныстылығына байланысты биоқауіпсіздік ұлттық қауіпсіздік органының, қорғаныс, экспорттық бақылау, қоршаған ортаны қорғау, азаматтық қорғау және ішкі істер саласындағы уәкілетті органдардың құзыретіне де жатады. Аталған мемлекеттік органдар қазірдің өзінде өздерінің ведомстволық бағынысты зертханаларын реттеуді жүзеге асыруда. Бұл ретте қолданыстағы реттеуде азаматтардың биологиялық қауіпсіздігін тиісті деңгейде қамтамасыз етуге мүмкіндік бермейтін бірқатар проблемалар бар, оларға мыналар жатады: - стратегиялық жоспарлаудың болмауы; - деректерді бірыңғай есепке алудың, оларды талдаудың және тәуекелдерді бағалаудың болмауы; - тиімсіз рұқсат беру жүйесі; - тиімсіз мемлекеттік бақылау; - төмен жауапкершілік; - зертханалық базаның нашар қамтамасыз етілуі; - білікті мамандардың тапшылығы; - патогенді биологиялық агенттердің айналысын реттейтін мемлекеттік органдардың бытыраңқылығы. Заң жобаларымен биоқауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі стратегиялық бағыттар мен міндеттерді Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясына енгізу жолымен, сондай-ақ біріздендірілген нормативтік құқықтық актілер мен нормативтік техникалық құжаттарды әзірлеу жолымен биоқауіпсіздік саласындағы мемлекеттік саясатты жүйелі және дәйекті іске асыруды енгізу ұсынылады, - деді вице-министр. Іс-шараның барысында Мәжіліс депутаттары заң жобаларының нормаларына және оларды іс жүзінде қолдануға қатысты сұрақтар қойып, оларға Е.А.Қиясов жауап берді. Отырысты қорытындылай келе, Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің хатшысы депутаттардың биологиялық қатерден еліміздің қауіпсіздік жүйесін жақсартуға бағытталған ескертулері және ұсыныстары заң жобаларымен жұмыс істеу барысында қаралатынын атап өтті. Заң жобаларымен жұмыс істеу жұмыс тобының қызметі шеңберінде жалғасатын болады.
01.02.2021

2021 жылғы 1 ақпанда Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісінде «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне азаматтардың жекелеген санаттарын әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы жобасының таныстырылымы өтті

Бейнеконференцбайланыс форматындағы таныстырылым Әлеуметтік-мәдени даму комитетінде Ж.Н. Нұрманбетованың төрағалық етуімен, мүдделі мемлекеттік органдар, азаматтық қоғам өкілдерінің, халықты әлеуметтік қорғау саласындағы сарапшылардың қатысуымен өтті. Отырысты ашқан Мәжіліс Төрағасының орынбасары Б.Т. Кесебаева мемлекеттің мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау бойынша тұрақты негізде шаралар қабылдап жатқанын атап өтті. Сонымен қатар, осындай азаматтарды жұмысқа орналастыру, тұрғын үймен қамтамасыз ету, оңалту қызметтерін алу, әлеуметтік қолдауды жетілдіру мәселелері бойынша бірқатар проблемалы мәселелер бар екенін айтты. – Осыған байланысты жұмыс тобының міндеті мүгедектігі бар адамдарды және басқа да санаттағы азаматтарды әлеуметтік қорғау саласындағы оң өзгерістерге заңнамалық негіз болу үшін заң жобасын сапалы қарау болып табылады, -деді вице-спикер. Заң жобасын таныстыра келе, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі С.Ж. Шәпкенов бұл құжаттың Мүгедектердің құқықтарын қамтамасыз ету және тұрмыс сапасын жақсарту жөніндегі 2025 жылға дейінгі ұлттық жоспарды орындау шеңберінде әзірленгенін айтты. Жобаға Парламент Мәжілісі мен Сенаты жұмыс тобы мүшелерінің, Үкімет жанындағы мүгедектігі бар адамдар мәселелері жөніндегі үйлестіру кеңесінің, жұртшылық пен сарапшылардың ұсыныстары негіз болды. Заң жобасы мүгедектігі бар адамдардың экономикалық жағынан белсенді болуы үшін жұмысқа орналастыруды ынталандыруға және мүмкіндіктер жасауға, Әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталы (2023 жылдан бастап) арқылы аз қамтылған отбасыларды кепілдік берілген әлеуметтік пакетпен қамтамасыз етуге, арнаулы әлеуметтік қызметтер және инватакси қызметтерін алу үшін құжаттар ресімдеуге бағытталған. Сондай-ақ «еңбек ардагері» санатын кеңейту және еңбек қызметін қайта бастаған жағдайда, бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айырылған жағдайда төленетін әлеуметтік төлемнің кепілдік берілген деңгейін белгілеу көзделеді. Жалпы 75 заңнамалық актіге, оның ішінде 10 кодекске түзетулер енгізу көзделіп отыр. Өз баяндамасында Серік Шәпкенов депутаттар мен жұмыс тобы мүшелерінің назарын заң жобасының негізгі жаңалықтарына аударды. Мәселен, мүгедектіктің себебіне қарамастан, І-топтағы мүгедектерге күтім жасайтын адамдарға жәрдемақы енгізіледі. Бұл жәрдемақымен 24 мыңға жуық адам қамтылады. 7 жастан 16 жасқа дейінгі мүгедек балалардың жәрдемақыларын ұлғайту жағына қарай қайта қарау арқылы оларды мүгедектік топтары бойынша бөлу ұсынылады. Бұл шара 31 мыңнан астам адамды қамтитын болады. Министр бұл жөнінде айта келе, бұл норманың мүгедектігіне байланысты Ресей Федерациясының заңнамасына сәйкес – зейнетақы, ал Қазақстан заңнамасына сәйкес арнаулы мемлекеттік жәрдемақы алатын, Байқоңырда тұратын мүгедек балаларға берілетін арнаулы мемлекеттік жәрдемақының мөлшеріне де оң әсер ететінін атап өтті. Заң жобасына сәйкес 2 мыңға жуық мүгедек баланың мүгедектігіне және асырушысынан айырылуына байланысты жәрдемақыларды бір мезгілде алу құқығы болады. Бұдан басқа, мүгедектігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасылардың бала кәмелет жасқа толып, І және ІІ-топтағы мүгедек санатына өткен соң мемлекеттік қордан тұрғын үй алғанға дейін есепте тұру құқығы сақталады. Сондай-ақ мүгедек балаға күтім жасау кезеңін 16 жастан 18 жасқа дейін ұзарту көзделеді. Бұл норма мүгедектігі бар балалардың жас топтарының өзгеруіне байланысты енгізіледі. Ол жасына байланысты зейнетақы төлемдері мен базалық зейнетақыны тағайындау кезінде оң әсерін тигізетін болады. Қорытындылай келе, Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің төрайымы заң жобасында мүгедектігі бар адамдарды жұмысқа орналастыру бойынша жұмыс берушілерді ынталандыруға, Әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталы арқылы аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар мен мүгедектігі бар адамдарға кепілдік берілген әлеуметтік пакетті ұсынуға бағытталған бірқатар шаралар көзделгенін атап өтті. - Депутаттық корпус сындарлы диалогқа ашық, барлық мәселелер бойынша түсініктеме беруге әрқашан дайын, - деді Ж.Н.Нұрманбетова. Заң жобасын таныстыру барысында осы саладағы негізгі проблемалы мәселелер талқыланып, қоғамды толғандыратын сұрақтар қойылды. Серік Шәпкенов барлық сұрақтарға толық және негізделген жауаптар берді. Жұмыс тобының қызметі шеңберінде заң жобасымен жұмыс жалғасатын болады.
22.01.2018

Үстіміздегі жылғы 22 қаңтарда Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне әлеуметтік қамсыздандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Заң жобасын әзірлеу қолданыстағы әлеуметтік заңнаманы жетілдіру қажеттілігінен туындады. Қазақстан ратификациялаған БҰҰ мүгедектердің құқықтары туралы конвенциясы шеңберінде әлеуметтік қызмет көрсету жүйесін жаңғыртудың ІІІ кезеңін іске асырылуына байланысты, «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» ҚР Заңына арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету тәртібін әзірлеуге және бекітуге уәкілетті органның құзыретін нақтылауды көздейтін түзетулер енгізілді. Сонымен қатар, Мемлекет басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты Бағдарламалық мақаласын іске асыру аясында «Қайырымдылық туралы» ҚР Заңына туған жерді қолдау үшін қайырымдылық жасау тәртібін реттейтін түзетулер енгізілді. Мемлекет басшысының өзін-өзі жұмыспен қамтыған халықтың қызметін заңдастыру жөніндегі тапсырмасын іске асыру аясында бір қатар ҚР Заңдарына міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысатын адамдар санаттарын нақтылау, Әлеуметтік сақтандыру қорына аударымдарды төлеу тәртібін және мөлшерлерін нақтылау бойынша түзетулер көзделген. Арнаулы мемлекеттік органдар қызметкерлерін әлеуметтік қорғау шараларын күшейту мақсатында, «Сыртқы барлау туралы» және «Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік органдары туралы» ҚР Заңдарына Сыртқы барлау қызметі қызметкерлерінің жеңілдікпен есептелуге жататын қызметі кезеңін, сондай-ақ арнаулы мемлекеттік органдар қызметкерлері қатарындағы зейнеткерлерді жерлеуге арналған біржолғы төлемнің мөлшерлерін нақтылайтын өзгерістер мен толықтырулар енгізілуде. Жалпы, Заң жобасымен 16 заңнама актісіне, оның ішінде Қазақстан Республикасының 3 кодексіне түзетулер енгізу қарастырылған. Заң жобасын талқылауға Парламент Мәжілісінің депутатары, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі, мүдделі мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғалары, ҚР Ұлттық Банкінің, Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы Қорының, Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру Қорының, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес АҚ-ның, сондай-ақ Парламентке кірмеген саяси партиялардың және БАҚ өкілдері, сарапшылар қатысты. Отырысты Әлеуметтік - мәдени даму комитетінің мүшесі, жұмыс тобының жетекшісі А.Қ.Нұркина жұргізді.
26.12.2017

Үстіміздегі жылғы 26 желтоқсанда Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Кинематография туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне кинематография мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Ұлттық фильмдердің сапасын және бәсекеге қабілеттілігін арттыру, халыққа арналған кинокөрсетілім қызметінің қолжетімді болуы, киноиндустрияның ашықтығы мен инвестициялық тартымдылығы, шетелдерде қазақстандық кино мәртебесінің өсуі мен оны мойындауы үшін заңнамалық деңгейде жағдайлар жасау мақсатында дербес салалық «Кинематография туралы» заң қабылдау қажет. Заң жобасы отандық киноиндустрияны одан әрі дамытудың тұжырымдамалық негізін көздейді, киноөндірісіне, прокаттауға, шығаруға, көрсетуге және ұлттық фильмдерді одан әрі ілгерілетуге бөлінетін мемлекеттік қаражатты бөлудің негізгі операторы болатын Ұлттық киноны мемлекеттік қолдау қорын құру және оның жұмыс істеуі болып табылады. Қазақстан Республикасының аумағында фильмдерді жүйелеу және есепке алу мақсатында Заң жобасында фильмдер прокаты мониторингінің ақпараттық жүйесін құру көзделген. Сонымен қатар, Заң жобасы қолдағы барлық киноматериалдардың сақталу жағдайларын оңтайландыруға, сондай-ақ халық игілігінің үлкен көлемін жоғалту қаупін азайтуға мүмкіндік беретін жекелеген заңды тұлғаның жұмыс жасауы арқылы ұлттық мәдени игіліктің ажырамас бөлігі ретінде ұлттық фильмдерді және олардың бастапқы материалдарын сақтау жолымен ұлттық кинематографияны қолдаун көздейді. «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне кинематография мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ілеспе заң жобасы негізгі жобаға сәйкес әзірленді, ол жеке тұлғалардың, заңды тұлғалардың, мемлекеттік билік органдарының, жергілікті атқарушы органдардың арасында туындайтын кинематография саласындағы қоғамдық қатынастарды белгілейді. Заң жобаларын талқылауға Мәдениет және спорт министрі, мүдделі мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғалары, шығармашылық бірлестіктерінің өкілдері, өнер және мәдениет майталмандары, мәдениеттің үкіметтік емес ұйымдарының, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері және сарапшылар қатысты. Отырысты Әлеуметтік - мәдени даму комитетінің хатшысы, заң жобалары бойынша құрылған жұмыс тобының жетекшісі Б.Б. Мамраев жұргізді.
03.11.2017

Үстіміздегі жылғы 3 қарашада Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне халықтың жұмыспен қамтылуы және көші-қоны мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Заң жобасы жұмыс орындарын құруды мониторингілеу, жұмыспен қамту орталықтарының қызметін реформалау, жұмыспен қамтудың жеке агенттіктерінің қатысуын кеңейту, электрондық еңбек биржасын құру және жұмыспен қамту орталықтарының жұмыссыздар мен жұмыс берушілермен өзара іс-қимыл рәсімін оңайлату, мемлекеттік органдардың халықтың көші-қоны саласындағы функцияларын қайта бөлуді енгізе отырып, мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға қатысатын мемлекеттік органдардың функцияларын заңнамамен бекіту мақсаттарында әзірленді. Өзгерістер мен толықтырулар 9 заңнамалық актіге, соның ішінде 4 кодекске және 5 заңға енгізіледі. Баяндаманы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Б.Б. Нұрымбетов жасады. Заң жобасын талқылауға Парламент Мәжілісінің депутаттары, мемлекеттік орган, халықаралық және үкіметтік емес ұйымдардың өкілдері, сондай-ақ сарапшылар қатысты. Отырысты жұмыс тобының жетекшісі, депутат К.И. Мұсырман жұргізді.
27.06.2017

Осы жылғы 27 маусымда Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне ақпарат және коммуникациялар мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Заң жобасы БАҚ және телерадио хабарларын тарату, ақпараттандыру және байланыс салаларындағы, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті қоса алғанда басқа да проблемалық мәселелерді реттеу мақсатында әзірленген. Заң жобасы бойынша негізгі баяндаманы Ақпарат және коммуникациялар министрі Д.Ә. Абаев жасады. Заң жобасын талқылауға Парламент Мәжілісінің депутаттары, БАҚ-ның, үкіметтік емес ұйымдардың басшылары мен өкілдері, сарапшылар, қоғам қайреткерлері, саяси партиялар мен қозғалыстардың, қауымдастықтардың өкілдері, сондай-ақ ақпараттақ технологиялар, байланыс, телерадиотарату және коммуникациялар салаларының мамандары қатысты. Отырысты Әлеуметтік – мәдени даму комитетінің хатшысы, жұмыс тобының жеткшісі Б.Б. Мамраев жұргізді.
18.05.2017

Осы жылғы 18 мамырда Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне жоғары оқу орындарының академиялық және басқару дербестігін кеңейту мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Заң жобасы «Бес институционалдық реформаны іске асыру жөніндегі 100 нақты қадам – Ұлт жоспарының» 78-қадамын іске асыру мақсатында әзірленген, онда «Назарбаев Университетінің тәжірибесін ескере отырып, жоғары оқу орындарының академиялық және басқару дербестігін сатылай кеңейту. Халықаралық практикаға сәйкес жекеше жоғары оқу орындарын коммерциялық емес ұйымдарға трансформациялау» көзделген. Заң жобасымен жоғары оқу орындарының академиялық және басқару дербестігін мынадай жолдар арқылы кеңейту ұсынылады: - жоғары оқу орындарына: студенттерді қабылдау тәртібін дербес анықтау, профессор-оқытушылар құрамы мен білім алушылар санының арақатынасын белгілеу, білім беру бағдарламаларының, оқу жоспарларының және пәндер оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын анықтау бойынша құзыретті – академиялық дербестікті беру; - жоғары оқу орындарына: жұмысқа жалдау, мамандықтар мен дайындау бағыттары (білім беру бағдарламалары) бөлінісінде студенттер санын қалыптастыру мәселелерін дербес шешу; жоғары оқу орындарының академиялық құрылымды айқындауы, мемлекеттік-жекешелік әріптестік негізінде бірлескен заңды тұлғаларды қоса алғанда, жаңа заңды тұлғалар құру құқығын беру; теңгерімді салық салу қағидатын пайдалана отырып, Қазақстан Республикасының заңдарында тыйым салынбаған өзге де көздерден кірістерді тарту бойынша құзыретті – басқару дербестігін беру. Баяндаманы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі Е.К. Сағадиев Е.А. Біртанов жасады. Заң жобасын талқылауға Парламент Мәжілісінің депутаттары, білім және ғылым, ұлттық экономика, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау вице-министрлері орталық мемлекеттік органдардың жауапты қызметкерлері, жоғары оқу орындарының ректорлары, Парламентте өкілдері жоқ саяси партиялардың, қоғамдық бірлестіктердің, үкіметтік емес ұйымдардың өкілдері және сарапшылар қатысты. Отырысты Әлеуметтік – мәдени даму комитетінің хатшысы - Б.Б. Мамраев жұргізді.
02.05.2017

2017 жылғы 2 мамырда Парламент Мәжілісінде «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобаларының тұсаукесері өтті.

«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобасы балаларды денсаулығына және имандылық, рухани, психикалық, физикалық және әлеуметтік дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғаудың ұйымдастырушылық-құқықтық тетіктері мен заңнамалық кепілдіктерді енгізу арқылы балалардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында әзірленді. Заң жобасында балалардың психикалық жасының ерекшеліктері ескеріле отырып ақпараттық өнімдердің айналымына қойылатын талаптар белгіленеді; жас санаты енгізіледі; мемлекеттік органдардың құзыреті бөлінеді; сараптамалық ұйым немесе сарапшы жүргізетін жағдайда сараптама жүргізу рәсімі және т.б ережелер көзделеді. Заң жобасының ережелері кәмелетке толғандардың ақпаратқа қолжетімділігін шектемейді. Мұнда балалар үшін қолжетімді уақытта және қоғамдық орындарда «ересектер үшін» деген өнімдерді таратуға қажетті шектеулер белгіленген. Заң жобасын әзірлеуде сынақтан өткізілген халықаралық тәжірибе ескерілді. Негізгі болып табылатын заң жобасы 4 заңнамалық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізуді көздейді (Қазақстан Республикасының әкімшілік құқықтық бұзушылық туралы кодексі, «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Білім туралы» және «Рұқсаттар және хабарламалар туралы»). «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ілеспе заң жоба «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Заң жобасын Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келтіру мақсатында әзірленді. Заң жобаларын талқылауға ақпарат және коммуникациялар вице-министрі, мүдделі мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғалары, Парламентке кірмеген саяси партиялардың, қоғамдық бірлестіктердің, үкіметтік емес ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері, сарапшылар қатысты. Отырысты Әлеуметтік - мәдени даму комитетінің мүшесі, заң жобалары бойынша құрылған жұмыс тобының жетекшісі Б.Қ. Тілеухан жұргізді.
14.03.2017

Осы жылғы 14 наурызда Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне денсаулық сақтау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Заң жобасы әлеуметтік салада жаңадан қабылданған заңдардың, әсіресе міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру бойынша мүмкін болатын әлеуметтік қауіптері мәніне талдау жүргізілуіне сәйкес әзірленді. Заң жобасында Қазақстан Республикасының 6 кодексіне және 16 заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу көзделген. Заң жобасы: Әлеуметтік медициналық қорға жарналар мен аударымдардың мөлшерлерін қайта қарауды; Әлеуметтік медициналық қорға жарналар мемлекеттен келіп түсетін адамдардың, сондай-ақ Әлеуметтік медициналық қорға жарналар төлеушілердің тізбелерін анықтау; Қазақстан аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде ел азаматтарымен қатар медициналық көмек алу құқығын ұсынуды; 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі көрсету бойынша қызметтерді сатып алуды Әлеуметтік медициналық қор құзыретіне жатқызуды; әскери қызметшілерге, құқық қорғау органдарының және арнаулы мемлекеттік органдардың қызметкерлері мен олардың отбасы мүшелеріне медициналық көмек көрсету тетіктерін реттеуді; Әлеуметтік медициналық қордың банктік шоттары бойынша шығыс операцияларын уақытша шектеу мен тоқтатуды қолданбау арқылы, сондай-ақ оларға тыйым салу және өндіріп алу өтініші арқылы Әлеуметтік медициналық қор активтерінің қаржылық тұрақтылығы мен сақталуын қамтамасыз етуді көздейді. Одан басқа, заң жобасы түсіндіру аппаратын нақтылау бойынша нормалардан және қолданыстағы заңнамалық актілердің бірқатар ережелерінен және оларды енгізіліп жатқан міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне сәйкес келтіруден тұрады. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесі денсаулық сақтау қызметтерін көрсету жүйесінің қолжетімділігін, сапасы мен экономикалық тиімділігін арттыру және халықтың денсаулығының маңызды проблемаларына байланысты қаржылық тәуекелдерін төмендету мақсатында енгізіледі. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесін енгізу әлеуметтік бағытталған ұлттық денсаулық сақтау жүйесінің әлеуметтік әділдік, денсаулық үшін ортақ жауапкершілік, халықты жалпыға ортақ қамту және сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету қағидаттарын сақтай отырып, әлеуметтік бағытталған ұлттық денсаулық сақтау жүйесінің тұрақтылығына және қарқынды дамуына мүмкіндік туғызады. Баяндаманы Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрі Е.А. Біртанов жасады. Отырысты Әлеуметтік – мәдени даму комитетінің төрайымы - Г.М. Иксанова жұргізді.
24.11.2016

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне дене шынықтыру және спорт мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобасы Палатаның Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің төрайымы Гүлнар Иксанованың қатысуымен комитет хатшысы Бейбіт Мамраевтың жетекшілігінде таныстырылды.

Заң жобасына енгізілетін жаңалықтар жайында Мәдениет және спорт министрінің орынбасары Сәкен Мұсайбеков баяндап берді. Қазақстан Республикасы Заңының жобасы дене шынықтыру мен спортты қаржыландырудың қолданыстағы жүйесін жетілдіру мақсатында әзірленген. Заң жобасымен Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне және «Дене шынықтыру және спорт туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу көзделген. Бюджет кодексіне түзетулер дене шынықтыру мен спортты дамыту саласындағы Қазақстан Республикасы Ұлттық Олимпиада комитетімен оның ұйымдарына мемлекеттік тапсырма алу және орындау құқығын беру мүмкіндігін көздейді. «Дене шынықтыру және спорт туралы» Заңда ұғымдық аппарат спорт түрлерін саралау, олимпиада, олимпиадалық емес және паралимпиада спорт түрлері ұғымдармен толықтырылған, құқықтық коллизиялары жойылған. Спорт түрлері бойынша бюджет қаражатының теңгерімді бөлінуін қамтамасыз ету мақсатында спорт түрлерін саралау жүйесі енгізіледі. Бюджетті айқындаған кезде спорт түрлерін саралау критерийлері ескерілетін болады. Саралау көрсеткіштерін айқындаудың негізгі критерийлеріне: халықаралық жарыстардағы спорт жетістіктері, спорт түрінің ұлттық-мәдени «дәстүрлілігі», кадр әлеуетінің болуы, материалдық-техникалық базаның болуы, өңірдің климаттық жағдайларына спорт түрі ерекшеліктерінің арақатынасы жатқызылатын болады. Уәкілетті органның құзыреті басым спорт түрлерінің тізбесін спорт түрлерін саралау қағидаларын әзірлеу және бекіту, жергілікті атқарушы органдармен Қазақстан Республикасындағы басым спорт түрлерінің өңірлік тізбесін келісу функциялармен толықтырылған. Жергiлiктi атқарушы органдарының құзыреттері әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiк аумағында бұқаралық спортты және ұлттық спорт түрлерiн ғана емес, мүгедектер арасындағы спортты дамытуды қамтамасыз ету, спорт түрлері бойынша Қазақстан Республикасының құрама командаларының құрамына кіретін спортшыларға, олардың жаттықтырушыларына ай сайынғы ақшалай үлес төлемдерінің мөлшерлерін әзірлеу және бекіту функциялармен толықтырылған. Осылайша, Заң жобасын қабылдау нәтижесінде Қазақстан Республикасында Қазақстан үшін дәстүрлі болып табылатын және халықаралық деңгейдегі жоғары спорт нәтижелерін әкелетін республикалық және облыстық деңгейде спорт түрлерін объективті және тәуелсіз қаржыландыруға кепілдік беретін спортты қаржыландырудың жеке моделі әзірленетін болады. Тұсаукесерге Парламентке өтпеген: «Ауыл», «Бірлік», «ЖСДП» партиялардың және Қарағанды, Қызылорда облыстары мен Алматы, Астана қалаларының дене шынықтыру және спорт басқармаларының өкілдері қатысты. Құрметті меймандар қатарында жүзуден «РИО-2016» XV Паралимпиялық ойындар чемпионы Зүлфия Ғабдулина да болды. «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасының, «Самұрық-Қазына» әлеуметтік ұлттық қорының, таэквондо федерациясы, гимнастика, т.б. дене шынықтыру және спортқа қатысы бар мекемелердің өкілдері де қатысты. Заң жобасы бойынша жұмыс тобының жетекшісі депутат Наталья Жұмаділдаева.
17.11.2016

Осы жылғы 17 қарашада «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне жарнама мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобасының тұсаукесері өтті.

Қазақстан Республикасы Заңының жобасы жарнама қызметін мемлекеттік реттеуді жүйелеу және жарнама саласындағы заңнаманы жетілдіру мақсатында әзірленген. Жарнама қызметін мемлекеттік реттеуді жүйелеу шеңберінде жарнама саласындағы уәкілетті орган (жарнама мәселелері бойынша басшылық пен салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган), сондай-ақ жарнама саласындағы реттеуші мемлекеттік органдар (жарнама қызметі жүзеге асырылатын жеке салаларда басшылық жасайтын мемлекеттік органдар) айқындалады. Заң жобасында жергілікті атқарушы органдарға Сыртқы (көрнекі) жарнаманы елді мекендерде ашық кеңістікте орналастыру қағидаларын әзірлеу, ал жергілікті өкілді органдарға оларды бекіту құзыретін беру көзделеді. Бұл ретте жергілікті атқарушы органдар аталған қағидаларды жарнама саласындағы уәкілетті орган бекітетін Үлгілік қағидаларының негізінде әзірлейді. Әлеуметтік жарнаманы кеңінен тарату арқылы қоғамның адамгершілік құндылықтарын, сондай-ақ елдің имидждік саясатын ілгерілету үшін заң жобасында оны күшейту мақсатында міндетті теле-, радиоарналар үшін бір ай ішінде берілетін хабарлардың жалпы көлемінің кемінде бір пайызын өтеусіз негізде әлеуметтік жарнаманы орналастыру міндеті енгізіледі. Заң жобасында Қазақстан Республикасының 5 кодексіне және 9 заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу көзделеді. Жарнама саласындағы заңнаманың новелларды талқылауға Ұлттық экономика вице-министрі, мүдделі мемлекеттік органдардың, Парламентке кірмеген саяси партиялардың, қоғамдық бірлестіктердің, үкіметтік емес ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері және сарапшылар қатысты. Отырысты Әлеуметтік – мәдени даму комитетінің төрайымы, жұмыс тобының жетекшісі Г.М. Иксанова жұргізді.
07.10.2016

Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (бұдан әрі – МӘМС) бойынша төлемдердің мерзімдерін 2018 жылғы 1 қаңтарға ауыстыру туралы хаттамалық тапсырмасын (2016 жылғы 14 маусымдағы № 01-7.6 (ПӘ) хаттаманың 3.11-тармағы), сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 15 қаңтардағы № 176 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасын орындау мақсатында әзірленді. Заң жобасында аударымдар мен жарналарды төлеу, сондай-ақ МӘМС жүйесінің барлық процестерінің жұмыс істей бастау мерзімдерін қайта қарау ұсынылады. Осылайша Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына (бұдан әрі – қор) МӘМС-ге мемлекеттің жарнасы 2017 жылғы 1 шілдеден 2018 жылғы 1 қаңтарға ауыстырылады. Азаматтық-құқықтық сипаттағы шарттар бойынша табыс алатын жұмыс берушілердің, дара кәсіпкерлердің, жеке нотариустардың, жеке сот орындаушыларының, адвокаттардың, кәсіби медиаторлардың, жеке тұлғалардың қорға аударымдары мен жарналары 2017 жылғы 1 қаңтардан 2017 жылғы 1 шілдеге ауыстырылатын болады. «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 5, 6 және 7-баптарында көзделген жеке тұлғалардың МӘМС жүйесінде медициналық көмек алу және денсаулық сақтау ұйымын таңдау, МӘМС жүйесінде алатын медициналық көмектің көлемін айқындау құқығы да 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін болады. Осыған байланысты Қазақстан Республикасының «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заңдарына тиісті өзгерістер енгізуді көздеу қажет. Одан басқа, мектеп жасындағы балалардың денсаулығын нығайту мен сақтау, оқушылардың сапалы және қолжетімді медициналық көмекке қажеттіліктерін қанағаттандыруға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 15 қаңтардағы № 176 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасында көзделген іс-шараларды орындау мақсатында заң жобасымен Бюджет кодексіне, «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Кодекске және «Білім туралы» Заңға тиісті өзгерістер енгізу көзделген. Баяндама оқыған және депутаттардың сұрағына жауап берген Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму Министрі Тамара Қасымқызы Дүйсенова.
20.04.2015

«ҚР-ның кейбір заңнамалық актілеріне зейнетақымен қамсыздандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»

Бұл заң жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 18 маусымдағы Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының зейнетақы жүйесін одан әрі жаңғыртудың 2030 жылға дейінгі тұжырымдамасын іске асыру мақсатында әзірленді. Негізгі мақсаты - Қазақстан Республикасының зейнетақы жүйесін жаңғырту болып табылады, ол зейнеткерлік жаста лайықты өмір сүру деңгейі үшін зейнетақы төлемдерінің барабарлығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Заң жобасы: 1. Қолданыстағы жинақтаушы зейнетақы жүйесін жұмыс берушілердің жарналары есебінен қызметкерлердің табысынан 5 % мөлшерінде қалыптасатын жаңа шартты-жинақтаушы құрамдауышымен толықтыруды көздейді. Зейнетақымен қамсыздандырудың барабарлығын сақтап қалу үшін 2018 жылдан бастап зейнетақы жүйесінің жаңа шартты-жинақтаушы құрамдауышын енгізу ұсынылады. Жаңа жүйе зейнетақымен қамсыздандырудың жинақтаушы, сол сияқты таратушы қағидаттарын қолдайды. «БЖЗҚ» АҚ-да ашылған шартты зейнетақы шоттарына жұмыс берушілер пайдасына олардың табыстарынан міндетті 5 %-дық зейнетақы жарналарын аударатын қызметкерлер зейнетақы жүйесінің қатысушылары болып табылады. Қызметкер зейнеткерлік жасқа жеткен және қатысу өтілі бес жылдан кем болмаған жағдайда шартты-жинақтаушы құрамдауышынан берілетін зейнетақы мөлшері шартты зейнетақы шотында қалыптасқан зейнетақы міндеттемелеріне және күтілетін өмір сүру ұзақтығына байланысты айқындалатын болады. 2. Зейнетақы жүйесіне қатысу өтіліне байланысты базалық зейнетақы тағайындау тәртібін өзгерту. 2017 жылғы 1 шілдеден бастап базалық зейнетақы тағайындау тәртібі өзгеретін болады. Базалық зейнетақы азаматтар зейнеткерлік жасқа жеткен кезде ғана және зейнетақы жүйесіне қатысу өтіліне байланысты (зейнетақы жүйесіне қатысу өтілі – 1998 жылғы 1 қаңтарға дейінгі еңбек өтілі және міндетті зейнетақы жарналарын төлеудегі нақты өтілі) тағайындалатын болады. 2017 жылғы 1 шілдеге дейін зейнеткерлікке шыққан зейнеткерлер үшін зейнетақы жүйесіне қатысу өтіліне байланысты базалық зейнетақыға біржолғы қайта есептеу жүргізілетін болады. Зейнетақы жүйесіне қатысу өтілі 10 жыл болған жағдайда, базалық зейнетақының мөлшері ең төменгі күнкөріс деңгейінің 50 %-ын құрайтын болады, 10 жылдан артық әрбір жыл үшін оның мөлшері 2 %-ға арттырылып отырады, қатысу өтілі 35 және одан көп болған жағдайда ең төменгі күнкөріс деңгейінің 100 %-ына тең болады. Зейнетақы жүйесіне қатысу өтілі 10 жылдан кем зейнеткерлер үшін төлемнің мөлшері базалық зейнетақының қазіргі мөлшерінен төмен болмайды. 3. Әлуетті құрылымдардың қызметкерлерін зейнетақымен қамсыздандыруды реформалау Әлуетті құрылымдардың барлық қызметкерлерін зейнетақымен қамсыздандыру 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап мемлекеттік бюджет есебінен жүзеге асырылатын болады. Олардың зейнетақыларының мөлшері еңбек сіңірген жылдарына және қызметтен босатылған сәттегі ақшалай қамтылымына байланысты есептелетін болады. Бұл ретте, 2016 жылдан бастап әлуетті құрылымдар қызметкерлерінің ақшалай қамтылымынан 20 %-дық міндетті зейнетақы жарналарын төлеу бойынша мемлекеттік бюджеттің міндеттемелері жойылатын болады. Бұдан басқа, олардың пайдасына 2016 жылғы 1 қаңтарға дейін бюджет қаражаты есебінен аударылған міндетті зейнетақы жарналары сомаларының елу пайызын бюджет кірісіне қайтару ұсынылады. Сондай-ақ қызмет өткерудің тең шарттарында әртүрлі уақыт кезеңдерінде запасқа шығарылған әлуетті құрылым зейнеткерлерінің зейнетақы төлемдерінің мөлшеріндегі сәйкессіздікті жою үшін 2016 жылы бұрын тағайындалған зейнетақы төлемдерінің мөлшеріне, зейнетақы ісінің материалдары бойынша қызметтен босатылған күнге еңбек сіңірген жылы, еңбек өтілі, ақшалай қамтылымы есепке қабылданып, оларды толық мөлшерге дейін жеткізу ескеріле отырып, толық емес көлемде біржолғы қайта есептеу жүзеге асырылатын болады. Жалпы, жоғарыда көрсетілген шараларды іске асыру жиынтық зейнетақының орташа мөлшерінің орташа айлық жалақыға арақатынасын 2030 жылға дейін жоғалған табыстың кемінде 40 %-ы деңгейінде сақтап қалуға мүмкіндік береді.
13.02.2015

Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне халықтың көші-қоны және жұмыспен қамтылуы мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне халықтың көші-қоны және жұмыспен қамтылуы мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2014 жылғы 4 мамырдағы № 1026 тапсырмасына сәйкес әзірленді. Қазіргі таңда демографиялық ілгерілеушіліктің, техникалық прогрестің, сондай-ақ жұмыссыздық деңгейінің ұлғаюына, халықтың жұмыспен қамтылуының төмендеуіне әкеп соғатын қаржылық-экономикалық дағдарыстың салдарынан әлемде еңбек нарығында және жұмыспен қамтуда көптеген өзгерістер орын алуда. Еңбек нарығындағы мұндай жағдай қолданыстағы заңнамаға жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіруге, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді бағдарламаларын кеңінен қолдануға, еңбек ресурстарының деңгейі мен сапасын арттыруға бағытталған халықты жұмыспен қамту мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу қажеттігін талап етеді. Көші-қон заңнамасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жаһандану қатерлеріне және әлемдік дамудың тұрақсыздығына, сондай-ақ мемлекеттің ішкі дамуының жаңа кезеңіне және әлеуметтік-еңбек қатынастарын жаңғыртуға байланысты. Заң жобасын қабылдау мақсаты: 1) этникалық, ішкі көші-қон, шетелдік жұмыс күшін тарту, заңнамалық деңгейде этникалық қазақтардың келуі мен қоныстануының бірыңғай шарттарын құруды, оларды қоныстандыру өңіріне қарай әлеуметтік қолдауды қамтамасыз ету, оралмандардың басым өңірлерде қоныстануын ынталандыру, еңбек ресурстарын жұмыс күші артық өңірлерден жұмыс күші аз өңірлерге қайта бөлу, сондай-ақ елге жоғары білікті мамандар тарту салаларындағы көші-қон саясатын; 2) тұрақты және нәтижелі жұмыспен қамтуға қол жеткізу, жұмыссыздықты қысқарту және оны әлеуметтік тиімді деңгейде ұстап тұру, еңбек нарығының жұмыс істеуіне құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық жағдай жасау және оны реттеу жолымен жұмыспен қамту саласындағы саясатты жетілдірудің құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін белгілеу болып табылады. Баяндама оқыған және депутаттардың сұрағына жауап берген Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму вице-министрі Арғындықов Дәулет Рашидұлы, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары.
23.06.2014

Бүгін Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің Әлеуметтік-мәдени даму комитеті «Қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызмет туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызмет мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобаларының тұсаукесерін өткізді.

«Қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызмет туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобасы түрлі себептермен өмірдің қиын жағдайына тап болған ел азаматтарына және азаматтығы жоқ тұлғаларға көмек көрсету және қолдау саласында құқықтық базаны құру мақсатында әзірленді. Сонымен қатар қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының заңнамасында қайырымдылық мүмкіндіктері, оны іске асырудың заманауи тәсілдері жеткілікті түрде ынталандырылған жоқ, сонымен бірге әлеуметтік, экономикалық және құқықтық саясаттың мықты қабатын құрайтын қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызметтің құқықтық ерекшеліктері жоқ. Қазақстан Республикасын әлеуметтік және құқықтық мемлекет ретінде белгілеу қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызметті іске асыру үшін осындай қызметтің әлемде танылған үлгілерге сәйкес құқықтық негіздерді жасау қажеттілігін айқындайды. Заң жобасын қабылдау заңнамалық деңгейде әлеуметтік өмірдің түрлі саласы мен ортасында мүдделі тұлғалардың қызметімен қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызметті іске асырумен байланысты қатынастардың құқықтық реттеуін бекітуге, осы қызметке қатысушыларды үйлестіруге және әрекеттесуге ықпалын тигізеді. «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызмет мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы «Қайырымдылық, демеушілік және меценаттық қызмет туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын іске асыру мақсатында әзірленді. Осыған байланысты Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының редакциясына өзгерістер мен толықтырулар енгізу қажеттілігі туындайды. Енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар қайырымдылық, демеушілік және меценаттыққа қатысты заңнаманың нормаларын жүйелендіреді. Заң жобасы Қазақстан Республикасының 3 Кодексіне - Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі), Бюджет және Азаматтық кодекстеріне, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жеті Заңының - «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Дене шынықтыру және спорт туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Қазақстан Республикасындағы мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы», «Мәдениет туралы», «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» және «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» заңдарының қолданыстағы редакциясына өзгерістер мен толықтырулар енгізуді көздейді. Баяндаманы осы аталған заң жобаларына бастамашы болған депутаттардың бірі Н.А. Кузьмин жасады және қойылған сұрақтарға жауап берді.
24.02.2014

2014 жылдың 24 ақпанында сағат 15.00-де Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің конференц-залында «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы» және «Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы заң жобаларының тұсаукесері өтті.

Тұсаукесерді Әлеуметтік-мәдени даму Комитетінің мүшесі, депутат М.М. Бегентаев жүргізді. Аталған заң жобалары бойынша ҚР Білім және ғылым вице-министрі Т.О. Балықбаев баяндама жасады. Қарауға ұсынылып отырған «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы (бұдан әрі – заң жобасы) Мемлекет басшысының 2012 жылғы 27 сәуірдегі Қазақстан халқы Ассамблеясының ХІХ сессиясында, сондай-ақ «Нұр Отан» ХДП жанындағы «Жас Отан» Жастар қанаты ІІ съезінің қорытындылары бойынша берілген 2012 жылғы 5 желтоқсандағы № 32-25.4-тапсырмаларына сәйкес әзірленді. Заң жобасының жаңа редакциясы мемлекеттік жастар саясатын дамытудың негізгі бағыттарын көздейді, мемлекеттік органдардың құзыреттерін деңгейлер бойынша және реттелетін салалардағы негізгі бағыттарының аражігін ажыратады. Заң жобасы жас азаматтарды мемлекеттік және қоғамдық өмірге тартуды, белсенді қатысуды қамтамасыз ету, әлеуметтік проблемаларды шешуге көмек көрсету, жастардың бәсекелі артықшылығын арттыру үшін жағдайлар жасау, жастарға арналған әлеуметтік инфрақұрылымға тең қол жеткізуді қамтамасыз ету, мемлекеттік жастар саясаты саласының нормативтік құқықтық базасын дамыту жөніндегі шараларды жетілдіру мақсатында әзірленді. Келесі заң жобасы жоғарыда аталған заң жобасына леспе жоба болып табылады. Қарауға ұсынылып отырған «Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы (бұдан әрі – заң жобасы) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы» Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру үшін әзірленді. Заң жобасында жастардың жұмысқа орналасуына ықпал ету жөніндегі әлеуметтік проблемаларды шешу көзделеді. Осыған байланысты Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне: жұмысқа қабылдау кезінде он сегіз жасқа толмаған адамдар үшін сынақ мерзімін алып тастау; жұмысқа алғаш кірген жас маманмен еңбек шартын жасасу мерзімін кемінде екі жыл деп айқындау бөлігінде өзгеріс пен толықтыру енгізу ұсынылады. Бұдан әрі вице-министр депутаттардың көптеген сұрақтарына жауап берді.
18.11.2013

2013 жылы 18 қарашада ҚР Парламент Мәжілісі ғимаратында «Кәсіптік одақтар туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне кәсіптік одақтардың қызметі және еңбек қатынастарын реттеу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобалары бойынша тұсаукер өтті.

Депутаттар алдында ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі - Тамара Қасымқызы Дүйсенова баяндама жасады.
11.11.2013

2013 жылы 11 қарашада ҚР Парламент Мәжілісі ғимаратында «Дене шынықтыру және спорт туралы» және «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне дене шынықтыру және спорт мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобалары бойынша тұсаукер өтті.

Депутаттар алдында ҚР Спорт және дене шынықтыру істері агенттігінің төрағасы – Ерлан Тоқтарханұлы Қожағапанов баяндама жасады.
21.10.2013

2013 жылы 21 қазанда ҚР Парламент Мәжілісі ғимаратында «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне әлеуметтік қамсыздандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заң жобасы бойынша тұсаукер өтті.

Депутаттар алдында ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі - Тамара Қасымқызы Дүйсенова баяндама жасады.
12.09.2013

Әлеуметтік – мәдени даму комитеті «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының кодексіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын таныстырды.

Бұл Заң жобасы денсаулық сақтау саласындағы заңнаманы жетілдіру, халықаралық стандарттарға сәйкестендіру қажеттілігінен әзірленді. Қазіргі уақытта қолданыстағы заңнамада медициналық қызметтер нарығын дамыту, жаңа технологияларды дамыту, жаңа дәрілік заттардың пайда болуы, түпкілікті оң нәтижеге жетуге бағдарланған қаржыландыру жүйесін одан әрі дамыту, медицина ғылымына және практикаға жаңа инновациялық бағыттарды қалыптастыру және енгізу жеткіліксіз мөлшерде ескерілуде. Ұсынып отырған Заң жобасы ағзалар мен тіндерді транспланттау бойынша медициналық қызметтер мәселесін, шартты фракциялау, телемедициналық қызметтер көрсету, Қазақстан Республикасының аумағына медицина ғылымын және практиканы дамыту мақсатында медициналық жабдықтар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды және басқаны әкелуді, құқықтық реттеу мәселелерін жетілдіруге мүмкiндiк бередi. Баяндама оқыған, сондай-ақ депутаттардың сұрағына жауап берген Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Жауапты хатшысы С.Р.Мусинов, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары.
24.12.2012

Әлеуметтік-мәдени даму комитетінде «Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үйге құқықтарын қамтамасыз ету мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасымен таныстыру өткізілді.

Аталған заң жобасы жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, соның ішінде, қамқоршылықтағы немесе қорғаншылықтағы, патронаттық тәрбиедегі балалардың тұрғын үйге құқықтарын қамтамасыз ету аясындағы қолданыстағы заңнаманы жетілдіру қажеттілігінің туындауына байланысты әзірленді. Заң жобасы «Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы» («Салық кодексі»), «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасының кодекстеріне, «Тұрғын үй қатынастары туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарына өзгерістер мен толықтырулар енгізуді көздейді. Ұсынылған заң жобасы: - лауазымды адамдардың, сондай-ақ, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды өкілдерінің аталған санаттағы балаларды мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алу үшін есепке қоюы бойынша жауапкершілігін арттыруға; - мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды есепке қоюдың бірыңғай тәртібін жасауға; - жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды тұрғын үймен бірінші кезекте қамтамасыз етуге; - жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға бекітілген тұрғын үйді сақтау тәртібін регламенттеуге; - жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үй құқықтарының сақталуына бақылау жүргізуді жүзеге асыруға және т.б. мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі С.Б. Шаяхметов, сондай-ақ, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің төрайымы Р.П. Шер баяндама жасап, депутаттардың (Г.С. Cейітмағанбетова, Г.И. Исимбаева, Р.С. Халмурадов, С.И. Ферхо, А.С. Мурадов, О.А. Киколенко, Г.М. Ықсанова, А.Р. Әбілдаев, Ж.Ә. Ахметбеков, Е.Я. Каппель, В.Қ. Бишимбаев, С.Х. Уразов) сұрақтарына жауап берді.
12.12.2012

Бүгін Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінде Әлеуметтік-мәдени даму комитеті Мәжілістің бір топ депутаттары әзірлеген «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заң жобасының тұсаукесерін өткізді.

Аталған заңның жобасы балалардың құқығын қорғауды олардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған халықаралық, оның ішінде БҰҰ-ның балалар құқы жөніндегі (1989 ж) Қазақстан Республикасы ратификациялаған Конвенциясында бекітілген принциптер мен нормаларға сәйкес жүзеге асыру қажеттігі ескеріліп әзірленді. Заң жобасы сондай-ақ, мемлекеттің «баланы қалыпты дамуына зардабын тигізетін ақпараттар мен материалдардан қорғаудың тиісті принциптерін» әзірлеуді қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерін орындауына ықпал етуді, сондай-ақ баланың өзінің «ақпараттар мен кез-келген идеяны іздеу, алу, тарату бостандығын» шектеудің қажеттігін орнықтыруды көздейді. Заң жобасының міндеті балаларды жалпы және психологиялық денсаулығына, адамгершілік, рухани, психикалық, әлеуметтік дамуына зардабын тигізетін ақпараттардан, сонымен бірге, зорлық-зомбылық пен қатыгездікті, порнографияны насихаттайтын, қоғамға қарсы мінез-құлық танытуға, құқық бұзуға итермелейтін ақпараттардан қорғаудың заңнамалық кепілдіктері мен ұйымдастыру-құқықтық механизмдерін енгізу болып табылады. Ұсынылып отырған заң жобасы «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Заңда айқындалған балаларды денсаулығына, адамгершілік және рухани дамуына зардабын тигізетін ақпараттардан, оларды насихаттау мен үгіттеуден қорғайтын кепілдіктерді ұлттық заңнамада жүзеге асыруға мүмкіндік туғызады. Заң жобасы әзірлеушілерінің бірі, Мәжіліс депутаты А.З.Смайыл баяндама жасады және бірқатар депутаттардың (Д.Н.Назарбаева, О.А.Киколенко, Р.С. Халмурадов, И.П.Аронова, Н.А. Кузьмин, Ш.Ә. Өтемісов) сұрақтарына жауап берді, ал бір бөлек сұрақтарға заң жобасы әзірлеушілерінің бірі, депутат Г.И.Исимбаева жауап берді.
22.05.2012

Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің ұйымдастырумен «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне ономастика мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобасының тұсаукесері өтті. Заң жобасы бойынша депутаттар алдында Мәдениет және ақпарат министрі Дархан Мыңбай баяндама жасады.
22.05.2012

Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің ұйымдастырумен «Мемлекеттік білім беру жинақтау жүйесі туралы», «ҚР кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік білім беру жинақтау жүйесі мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобаларының тұсаукесері болды. Заң жобасы бойынша депутаттар алдында Білім және ғылым министрінің жауапты хатшысы Әлия Ғалимова баяндама жасады.